My photo
Sedang mencari tahu tentang kehidupan. Melalui hari-hari demi menimba pengalaman. Biar menjadi teladan dan pedoman...

Tuesday, May 10, 2011

Di Suatu Petang yang Permai


Petang itu panas. Apa yang panas? Cuaca yang panas membahang dan yang menjadikan petang yang permai itu panas adalah ketika ditanya soalan panas oleh my dear Sista... "What if one of our boys like you? and even ask you to marry him?" Wow!!! Panazzzzzzzzzz...

With not so cute smile on my face, I answered her Super Hot Question.

"If possible, i would rather not to have "scandal things" in the office." Bijak tak jawapan aku? Ngeeeeeeeee... Setelah beberapa kali diajukan soalan cepumas yang sebegitu, aku semakin pro menjawab. Well, she's not the only one yang tanya aku that kind of question. Ramai lagi kawan-kawan yang prihatin dan sayang aku di pejabat pernah tanya soalan macam tu dan mereka adalah LELAKI. Kepochi kan? kalau nak tahu, LELAKI di pejabat aku lebih joyah dari perempuan. Ada saja gosip terkini yang mereka dapat. Haih. Cukup sampai sini dulu, tak nak kongsi lebih. Hehe...

No comments: