My photo
Sedang mencari tahu tentang kehidupan. Melalui hari-hari demi menimba pengalaman. Biar menjadi teladan dan pedoman...

Wednesday, February 22, 2012

Sembang Panjang dengan Abang Besar - Salah ke SINGLE???

Selepas bermesyuarat selama 3 jam... Singgah solat di Stesen Minyak Petronas di Kerinchi. Dalam perjalanan pulang ke pejabat di Kelana Jaya...

"Za, umur kau berapa?"
"Errr... aku muda lagi, bang." ~,aca, dapat agak je soalan seterusnya...
"Ko jangan lama-lama... Kahwin je..." ~aku memang dah agak!!!

Selebihnya ialah soalan dan pertikaian pendapat antara aku dengan Abang Besar yang mengganggu jiwa yang malas aku nak kongsi.
Salah besar sangat ke kalau orang CUN cam aku ni masih single? CUN tu tak salah... yang kurang benar tu tang UMUR...

Muak pula bila soal umur dipertikai. Bukan tua sangat pun. Masih 20-an. MUDA lagi kot... Bukan aku tak nak kat orang. Kalau orang yang tak nak kat aku, tak kan aku pulak nak merayu-rayu? GILA! Tunggu aku ada masa lapang, nanti aku buat iklan cari jodoh, ye? Puas hati?


Sesi luah perasaan

No comments: