My photo
Sedang mencari tahu tentang kehidupan. Melalui hari-hari demi menimba pengalaman. Biar menjadi teladan dan pedoman...

Saturday, August 28, 2010

Dia

Dia Mungkin tidak bijak berkata-kata Namun lagaknya selalu mencuri jiwa Pantang ada peluang, aku pasti terkena Dia Memang tidak sebaya Tapi bisa buat aku jatuh cinta Merananya!!! Aku tak patut jatuh cinta Lebih-lebih lagi dengan dia Kerana itu bakal buat dia merana Dan aku juga Aku bukan pencinta sejati Cintaku selalu hadir dan pergi Dia patut bawa diri Sebelum hatinya aku lukai Kenapalah dia begitu keras hati Berulang kali aku omongi Segera pergi atau parah dilukai Tapi dia masih di sini Berbeza dariku katanya dia pencinta sejati Takkan pernah mahu berlalu pergi Mahu sentisa ada aku menemani Semakin tersiksa hati ini..

No comments: