My photo
Sedang mencari tahu tentang kehidupan. Melalui hari-hari demi menimba pengalaman. Biar menjadi teladan dan pedoman...

Saturday, August 28, 2010

Terlanjur Sayang

Aku benci tatkala terpandangmu buat pertama kali Aku benci ketika kau cuba datang untuk mendekati Aku benci kerana kau buat aku jatuh hati Kita tidak sebaya Jurang umur jauh berbeza Tak mungkin kita bersama Mudah kau melafaz kata Katamu bahagia kita yang rasa Kau persetankan apa yang mereka kata Sedang aku pentingkan mereka Hati kerasku kian terkikis dengan katamu Tembok konkritku semakin condong menanti rebah Kau buat hatiku goyah Tidak bijak menyusun madah Tapi lagakmu tampak indah Aku jadi semakin lemah Tanpa jemu kau pujuk aku Kau mahu aku terima cintamu Jauh di sudut hati aku tak betah melalui hari-hari tanpamu Seakan sudah terbiasa dengan setiap kehadiranmu Tanpamu aku jadi rindu Berhadapan denganmu aku seakan malu Aku jadi bingung dengan perasaan Adakah aku sudah terlanjur sayang???

No comments: