My photo
Sedang mencari tahu tentang kehidupan. Melalui hari-hari demi menimba pengalaman. Biar menjadi teladan dan pedoman...

Monday, February 21, 2011

Aku S.I.N.G.L.E. v2.

Aku SINGLE dan aku tak ada masalah. Aku tak nak terjebak dengan CINTA sebab CINTA itu menyakitkan. Aku TAMAK. Andainya aku diCINTA, aku tak mahu berkongsi. What I mean is, kenapa aku mesti berkongsi kasih kalau apa yang 3rd party boleh buat, aku pun boleh buat? Andai kata aku tak cukup bagus, let me IMPROVE myself. Kalau tak boleh then LEPASkan aku. Aku suka punya sahabat. Aku tenang dikelilingi sahabat tapi aku TAK BETAH bersama sahabat yang ENGGAN lagi bersahabat. Kau tak perlu sorok apapun kerana kita sekadar SAHABAT. Aku bukan BODOH. Aku faham bahasa. Terangkan kisah sebenar. Mungkin pedih tapi aku dapat terima. Jangan anggap aku sebagai TROFI. Aku bukan SEMPURNA. Tak layak direbut. Tak layak diTAYANG. Jujur denganku. Jangan kau bajai aku dengan omongan kosong. Jangan kau sirami aku dengan kasih palsu. Jangan kau buang aku bila kau dapat yang lebih baik. Jangan kau biar aku BENCI kau. Aku tak punya ramai teman untuk bercerita kisahku. Kupinta kau jangan berpaling semata untuk berahsia denganku. Namun, andai itu mahumu HILANGlah terus dari duniaku. Kau sudah TAK PERLU aku. Kau sudah SINGKIRKAN aku. Dan aku tak perlu terus mengharap apapun darimu. Walau sebagai SAHABATku. Biarkan yang berlalu terus berlalu. LUPAkan aku sepertimana aku akan LUPAkan kamu. Bukan sombong. Bukan bongkak. Tapi aku tak biasa bersama dengan mereka yang seperti KAMU.

No comments: