My photo
Sedang mencari tahu tentang kehidupan. Melalui hari-hari demi menimba pengalaman. Biar menjadi teladan dan pedoman...

Thursday, February 17, 2011

Kekasih Gelapku

Aku tak boleh dengar lagu tu. Kekasih Gelapku... Lagu tu diberi seorang sahabat kepadaku. Tak patut betul beliau ni. Aku anggap dia cam saudara. Kira kamcheng abes!!! Dia boleh pula anggap aku sebagai kekasih gelap??? Bila dah macam tu, aku pun slowly ca-alip-bot. Risau betul kalau status kawan bertukar. Kami dah tak berapa rajin contact sesama kami. Sibuk tu memang alasan yang nyatalah sebab kami bekerja di lain bidang. Last aku jumpa, tahun lepas. Dia bawa aku naik Accord barunya. Selepas itu, memang tak dengar cerita langsung. Aku harap life dia baik-baik saja memandangkan dia hidup dikelilingi insan-insan yang selalu sayang dia. Sejak sahabat dedicate lagu tu kat aku, aku rasa semacam bila dengar lagu tu. Tak tahu macam mana nak cakap. Excited sebab ada orang bagi lagu? Mungkin... Atau rasa tak best sebab lagu tu untuk part time lover??? Mungkin juga. Nasib baik lagu tu dah tak top. Selamat pendengaran aku. Hmmmm....

No comments: